Jadłospis

Posiłki w tym tygodniu

I Śniadanie: Pieczywo mieszane – 1; masło – 3; kiełbasa krakowska drobiowa z indyka sucha – 6: filet z indyka 88%, woda, białko sojowe, błonnik pszenny, przyprawy: cząber, pieprz; serek twarogowy z pomidorami suszonymi – 3: mleko, śmietana, pomidory suszone; rzodkiewka; sałata; herbata zielona z dodatkiem kawałków ananasa.

Alergeny: Gluten, białko mleka krowiego, mięso.

II śniadanie: Sok z brzozy, paluszki z sezamem – 1, 7: mąka pszenna, sezam.

Alergeny: Gluten, sezam.

Zupa: Kapuśniak z ziemniakami – 2, 6: włoszczyzna, kapusta kiszona, ziemniak, przyprawy: liść laurowy, majeranek, pieprz czarny, kmin.

Alergeny: Seler, mięso.

II Danie: Makaron a’la Napoli – 1, 3: makaron, pomidory, cebula, czosnek, ser żółty, kiełbasa pomorska; przyprawy: pieprz, bazylia, oregano, papryka słodka, sól; herbata zielona z cytryną.

Alergeny: Gluten, białko mleka krowiego.

W związku z wejściem w życie Rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady  (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania informacji na temat alergenów, informujemy, iż większość produktów używanych w kuchni może zawierać: gluten (1), seler (2), mleko i jego przetwory (3), ryby (4), jaja (5), mięso (6), sezam (7), gorczycy (8), orzechów ( 9), śladowe ilości soi (10)


Zdrowa kuchnia