Jadłospis

Posiłki w tym tygodniu

I Śniadanie: Pieczywo mieszane-1; masło-3; pieczeń  z szynki wieprzowej- 6 ( wyrób własny)- szynka wieprzowa, przyprawy: majeranek, pieprz, cząber, czosnek;  serek twarogowy z papryką- 3: mleko, śmietana, miód;  papryka; ogórek kiszony; sałata;  herbata zielona z dodatkiem kawałków pomarańczy.

Alergeny: Gluten, białko mleka krowiego, mięso.

II śniadanie: Sok z brzozy; wafle ryżowe; marchew do chrupania

Alergeny:

Zupa: Kapuśniak z białej kapusty z ziemniakami.- 2, 6: włoszczyzna, kapusta biała, ziemniaki, cebula przyprawy: liść laurowy, pieprz ,ziele angielskie, majeranek, sól.

Alergeny: Seler, mięso.  

II Danie: Makaron ze szpinakiem, serem feta i serem pleśniowym- 1,3: makaron; szpinak mrożony; ser feta; ser pleśniowy;  herbata zielona z dodatkiem kawałków ananasa.

Alergeny: Gluten, białko mleka krowiego.

W związku z wejściem w życie Rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady  (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania informacji na temat alergenów, informujemy, iż większość produktów używanych w kuchni może zawierać: gluten (1), seler (2), mleko i jego przetwory (3), ryby (4), jaja (5), mięso (6), sezam (7), gorczycy (8), orzechów ( 9), śladowe ilości soi (10)


Zdrowa kuchnia