4 latki „Pszczółki”

Witamy w grupie Pszczółki

Jesteśmy „Pszczółkami” do naszej grupy chodzą dzieci 4 letnie. Nauczycielem prowadzącym grupę jest pani Henryka Poznańska. Naszym zadaniem jest nauka poprzez zabawę. Pracowite pszczółki chętnie zdobywają nowe umiejętności, codziennie czeka nas wiele spotkań z nauką i odkrywanie tajemnic otaczającego nas świata. Na co dzień zdobywamy wiedzę odkrywając siebie, naszą pracę opieramy na programach takich jak: „Klucz do uczenia się”, „W kręgu zabawy” oraz „Podstawę Programową Wychowania Przedszkolnego”. Radosne pszczółki zawsze dadzą radę ponieważ, jest przy nas nasza Pani pod jej czujnym okiem rozwijamy się każdego dnia.

Wychowawca: Henryka Poznańska

Nauczyciele uzupełniający: Agnieszka Krzyżanowska

Pomoc nauczyciela: Emilia Skorna

Pszczółki w roku szkolnym 2019/2020: Aleksandra, Marcel,Nikola, Oliwia,Janusz, Zofia,Mikołaj, Maksymilian,Wiktoria, Jakub,Franciszek, Jakub, Marcel, Gabriel,Olivier,Ryszard,Antoni,Maja,Paula,Antoni, Franciszek,Paulina, Amelia.

Szatnie mamy na parterze


Ogłoszenia
</p>

W tym miesiącu zamierzamy

1. TEMATY KOMPLEKSOWE

Tematy kompleksowe w miesiącu grudniu:

  1. „Bawimy się Kluczem – trzy koziołki spryciołki” – tydzień pierwszy
  2. „nadchodzą święta” – tydzień drugi
  3. „ Marzenia Jodełki”- tydzień trzeci
2. ZAMIERZENIA DYDAKTYCZNE

Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze w miesiącu grudniu:

Tydzień pierwszy – określanie swoich fizycznych cech, poznawanie swojego ciała, dbanie o higienę poprzez mycie rąk, zwłaszcza po pobycie w toalecie i zabawie oraz pobycie na świeżym powietrzu, zachowanie czystości w miejscu zabawy, zajęć oraz przy posiłku, kształtowanie uważnego słuchania, celebrowanie imienin Mikołaja, rozwijanie rozpoznawania wysokości dźwięków, wspólne ubieranie choinki w Sali

Tydzień drugi – kształtowanie uważnego słuchania, doskonalenie manualne dłoni, rozwijanie wzajemnych relacji pomiędzy dziećmi opartych na wzajemnym szacunku i akceptacji, uczestniczenie w zabawach i grach integracyjnych, wzmacnianie więzów rodzinnych, kultywowanie tradycji i zwyczajów związanych ze świętami Bożego Narodzenia, przygotowanie programu artystycznego

Tydzień trzeci – kształtowanie uważnego słuchania, doskonalenie manualne dłoni, rozwijanie wzajemnych relacji pomiędzy dziećmi opartych na wzajemnym szacunku i akceptacji, uczestniczenie w zabawach i grach integracyjnych, wzmacnianie więzów rodzinnych, kultywowanie tradycji i zwyczajów związanych ze świętami Bożego Narodzenia, rozwijanie odpowiedniego zachowania się na uroczystości.

 

3. WIERSZ

Wiersz „Choineczka” Iwona Salach

Choineczka mała

W lesie sobie stała.

Wiatr ją lulał do snu, więc się kołysała.

Przywieźli ją ludzie

Po zmarzniętej grudzie.

Teraz cieszy dzieci.

Widzicie jak świeci?

4. PIOSENKA
5. URODZINKI GRUPOWE